Cyfrowe oznakowanie pomieszczeń gwarantuje przejrzystość i efektywność

Zalety
  • Aktualne oznakowanie pomieszczeń dzięki centralnej zmianie za pomocą jednego przycisku
  • Czytelne, cyfrowe oznakowanie pomieszczeń
  • Brak wielokrotnych rezerwacji / wysokich kosztów administracyjnych dzięki bardziej efektywnemu wykorzystaniu pomieszczeń
  • Bezpośredni interfejs do programu zarządzania kalendarzem
  • Drogowskazy jako pomoc w orientacji w dużych obiektach
  • Nowoczesny wizerunek zewnętrzny
OBSZARY ZASTOSOWAŃ
  • Biura / Pokoje / Sale konferencyjne
  • Szpitale / Gabinety zabiegowe
  • Hotele
  • Restauracje
  • Instytucje edukacyjne
  • Węzły komunikacyjne: Porty lotnicze / dworce kolejowe

Rozwiązania digital signage oparte na technologii e-Ink lub e-papieru są wykorzystywane w biurach nie tylko jako pomoc w zarządzaniu przestrzenią, ale także ułatwiają codzienne procesy. Sprawdzona technologia elektronicznych etykiet i oznaczeń cyfrowych ułatwia orientację w węzłach komunikacyjnych, takich jak lotniska czy dworce kolejowe, a dzięki nieskomplikowanej instalacji może pełnić funkcję drogowskazu w bankach, hotelach, placówkach medycznych, stacjach benzynowych, urzędach i instytucjach edukacyjnych. W szpitalach digital signage może być używany jako rozwiązanie do etykietowania, wspierające planowanie sal zabiegowych i operacyjnych, jak również obłożenie łóżek.

Inteligentne zarządzanie przestrzenią i biurem z ROOMZ

COWORKING I DESK-SHARING

Coworking jest wykorzystywany przez coraz więcej osób pracujących. Tutaj niezależne firmy udostępniają swoje częściowo umeblowane pomieszczenia, aby zapewnić osobom pracującym w domu, prowadzącym własną działalność gospodarczą lub rozpoczynającym działalność odpowiednie pomieszczenia, takie jak sale konferencyjne lub stanowiska pracy. Poszczególne pokoje są wynajmowane i rezerwowane.

Desk sharing, z drugiej strony, odbywa się wewnątrz firmy. Firma (często start-up) zatrudnia mniej osób, niż jest dostępnych stanowisk pracy. Dlatego też zarządzanie tymi miejscami pracy odgrywa tu ważną rolę.

Dowolny dobór treści i sposobu prezentacji oznaczeń w stylistyce korporacyjnej

Oprócz informacji o czasie zajętości pokoi, na elektronicznych etykietach na półkach mogą być również wyświetlane dodatkowe informacje, takie jak nazwa wydarzenia. Zmiana etykiet na drzwiach, na przykład w związku z przeniesieniem się współpracownika do nowego biura, również wymaga tylko jednego kliknięcia. Ponieważ system elektronicznego oznakowania pomieszczeń może być zarządzany centralnie z jednej stacji za pośrednictwem radia, dostępne pomieszczenia, które są oznakowane cyfrowymi tabliczkami przydrzwiowymi, są ogólnie wykorzystywane znacznie bardziej efektywnie. Dzięki oprogramowaniu do zarządzania pokojami w ciągu kilku sekund na cyfrowych etykietach mogą pojawić się nowe rezerwacje, tak aby wszystkie pokoje były zawsze na bieżąco oznakowane.

Zarządzanie pomieszczeniami za pomocą elektronicznego oznakowania oferuje również możliwość zintegrowania własnej tożsamości korporacyjnej poprzez indywidualne układy lub wyświetlanie logo czy obrazów na cyfrowych etykietach oraz zapewnia jednolity wygląd z odpowiednimi znakami firmowymi. W ten sposób cyfrowe znaki, takie jak np. przegląd wydarzeń na wielkoformatowym wyświetlaczu w korytarzu, pozostawiają profesjonalne wrażenie na gościach lub klientach.

ZARZĄDZANIE PRZESTRZENIĄ DZIĘKI WIELOFUNKCYJNYM WYŚWIETLACZOM E-INK

Rozwiązania sprzętowe firmy Visionect dzięki swojej wielofunkcyjności idealnie nadają się do zarządzania przestrzenią. Wielkoformatowe wyświetlacze e-ink zostały zaprojektowane tak, aby idealnie pasowały do każdego otoczenia. Dostępne w skali szarości HD i w pełnym kolorze, cyfrowe wyświetlacze e-ink przekonują nieskazitelną czytelnością, nowoczesną aluminiową obudową i łatwością obsługi. Jako oznakowanie „all-in-one”, wyświetlacze e-ink nadają się zarówno do oznakowania wewnętrznego, jak i zewnętrznego, w szerokim zakresie branż.

Efektywne zarządzanie pomieszczeniami dzięki systemom rezerwacji pokoi

SMASS MIDDLEWARE

"Smart Signage System" SmaSS Middleware łączy istniejący system MES lub ERP z systemem elektronicznego oznakowania i w ten sposób może być również używany jako oprogramowanie do zarządzania pomieszczeniami. W szczególności poprzez SmaSS Ofiice, kalendarze lub systemy rejestracji czasu pracy, mogą być podłączone do cyfrowych znaków i zarządzane. Jak zwykle, terminy mogą być tworzone w kalendarzu, a dane są następnie przenoszone na wyświetlacze E-Ink. Dzięki SmaSS Office, rezerwacje sal mogą być zarządzane elastycznie i łatwo poprzez interfejs internetowy.