Detaliczna sprzedaż żywności

W handlu detalicznym artykułami spożywczymi częste zmiany cen powodowały do tej pory koszty (drukowanie etykiet, umieszczanie ich, utylizacja), które są z kolei eliminowane w przypadku użycia elektronicznych etykiet cenowych. Unika się również błędów w oznakowaniu, które występują w przypadku konwencjonalnego oznakowania. Ponadto, dzięki dynamicznemu zarządzaniu zapasami odpady towarowe zostają znacznie zredukowane. Prowadzi to do ogromnego wzrostu efektywności dla sprzedawców detalicznych. Nasze rozwiązanie upraszcza w ten sposób zarządzanie towarami łatwo psującymi się (np. owoce i warzywa). Dzięki łączności dane są wyświetlane równolegle na półce i w oprogramowaniu. Przykładami mogą być informacje o historii zapasów, dacie przydatności do spożycia lub pojemności półki. Dzięki dużym wyświetlaczom, cyfrowe etykiety cenowe z grafiką są szczególnie przydatne w działach owocowo-warzywnych. Ponadto, połączone w sieć etykiety cyfrowe mogą uprościć i zautomatyzować kompleksowe zarządzanie cenami (sztuki, kilogramy, zarządzanie partiami).

Sprzedaż detaliczna elektroniki

Detaliczny handel elektroniką i handel internetowy mocno ze sobą konkurują. Aby przeciwdziałać zaletom handlu detalicznego dostępnym wyłącznie w Internecie, etykiety na półkach elektronicznych przyczyniają się do innowacyjnej i cyfrowej strategii dla wszystkich sprzedawców detalicznych. Istniejące kanały sprzedaży są dalej rozwijane i w ten sposób zapewniona jest synchronizacja wszystkich kanałów dla sprzedawców elektroniki. Synchronizacja sprzedaży detalicznej elektroniki online i stacjonarnej zwiększa się dzięki połączeniu etykiet za pomocą inteligentnych chipów NFC. Poprawia to dynamiczność cenową i wydajność w każdym sklepie oraz zwiększa interakcję z klientami.

Wyposażenie budowlane / DIY / Ogrodowe

Specjaliści muszą koncentrować się na klientach i doradztwie dla klientów, ponieważ społeczne interakcje nieustannie odgrywają znaczącą rolę. Aby nie stracić tego celu z oczu, e-shelf-labels wspiera detalistów poprzez optymalizację zarządzania dzięki kontrolowanej automatyzacji zadań dla poszczególnych artykułów. Dzięki elektronicznemu oznakowaniu zmiany cen na półce w sklepie DIY nie wymagają zaangażowania personelu.

Drogeria / Kosmetyki

W aptece nasze etykiety elektroniczne mogą wyświetlać informacje przydatne zarówno dla personelu, jak i klientów. Dzięki technologii NFC zintegrowanej z etykietami e-shelf-labels klienci mogą otrzymywać za pośrednictwem swoich smartfonów informacje, oferty i rekomendacje dostosowane do ich potrzeb. Personel drogerii otrzymuje dzięki temu więcej czasu na doradztwo w zakresie sprzedaży, a cyfrowe etykiety cenowe od e-shelf-labels dostarczają klientom wyczerpujących informacji o produktach.

Farmaceutyki

Wraz ze wzrostem oferty aptek internetowych muszą one w coraz większym stopniu konkurować z tradycyjnym handlem detalicznym, aby sprostać wymaganiom swoich klientów. Dzięki zastosowaniu rozwiązań digital signage procesy na miejscu mogą zostać przyspieszone i uproszczone. Dodatkowo klientowi oferuje się specjalne doświadczenia zakupowe. Możliwości rozwiązań cyfrowych sięgają od elektronicznych znaków cenowych, przez etykietowanie cen, aż po interaktywne rozwiązania digital signage do reklamowania produktów. Dzięki technologii NFC, która jest zintegrowana z cyfrowymi tablicami cenowymi, klienci mogą szybko i w prosty sposób samodzielnie wywołać informacje o lekach i innych produktach aptecznych za pomocą własnego smartfona. Sprzęt można połączyć z indywidualnym oprogramowaniem dla sektora aptecznego lub z własnym systemem zarządzania towarami.

Handel meblami

Biznes w handlu meblami charakteryzuje się wysoką dynamiką podaży, jak również ogromną presją konkurencyjną ze strony dostawców mebli z sieci. Elektroniczne etykiety cenowe nie tylko eliminują koszty druku i sprzętu, ale także ręcznej pracy pracowników. Dzięki cyfrowym etykietom cenowym chipy NFC oferują cyfrowe funkcje dla handlu detalicznego, takie jak przesyłanie rozszerzonych informacji o artykułach do urządzeń mobilnych osób odwiedzających sklep. Automatyczne etykietowanie towarów za naciśnięciem przycisku zapewnia bezpieczeństwo cenowe w handlu detalicznym, szybkie i elastyczne reagowanie na zmiany cen oraz dostarcza impulsów do kreatywnych kampanii marketingowych, takich jak "happy hour" dla etykietowania ofertowego poszczególnych grup produktów. Ostatecznie, zautomatyzowana rejestracja stanów magazynowych sprzyja również dużej oszczędności czasu pracowników, co prowadzi do lepszego doradztwa dla klientów.

Moda

Rynek mody przyszłości podlega wyraźnym zmianom strukturalnym i intensywnej konkurencji. Nawet uznany handel specjalistyczny musi na nowo zaznaczyć swoją obecność w świecie mody poprzez innowacyjne i atrakcyjne koncepcje. Wyzwanie, jakim jest cyfryzacja, musi zostać zaakceptowane i wdrożone. Digital signage pomaga sprostać rosnącym wymaganiom klientów w branży mody. Zindywidualizowana informacja, aktualne rabaty, a także sprawna i szybka realizacja akcji promocyjnych jest możliwa dzięki połączeniu etykiet z systemem POS. Przestrzeń dla handlu specjalistycznego leży w omnichannel i ciągłej optymalizacji procesów.

Stacja benzynowa i 24-godzinny supermarket

Dynamiczne ustalanie cen ma szczególne znaczenie w handlu 24-godzinnym, ponieważ ceny mogą być dostosowywane do bieżących potrzeb bez konieczności zatrudniania dodatkowego personelu. Ceny dostosowane do pory dnia pozwalają przedsiębiorcom przeciwdziałać zwiększonym kosztom pracowniczym oraz mogą komunikować otwartość i przejrzystość dla klienta poprzez jasno zaprojektowane etykiety cenowe.

Niezależnie od strategii cenowej, dzięki najnowocześniejszym wyświetlaczom e-ink realizacja indywidualnych projektów, centralnie koordynowane cen jednocześnie we wszystkich oddziałach oraz interaktywność przy półce są na wyciągnięcie ręki. Wszystko to stanowi idealną bazę do sprostania realiom współczesności.