Co to jest digital signage?

ZALETY
  • Zwiększenie atrakcyjności handlu stacjonarnego dzięki innowacyjnym rozwiązaniom sklepowym
  • Interaktywne kanały komunikacji (ekrany dotykowe jako wirtualni doradcy)
  • Interakcja z grupą docelową za pomocą bodźców wizualnych na ekranach dotykowych
  • Przejrzysta komunikacja między klientem a pracownikiem w czasie rzeczywistym
  • Promocja sprzedaży i pozycjonowanie marki poprzez indywidualne działania marketingowe

Digital signage jako interaktywne rozwiązanie komunikacyjne

Digital signage wzbogaca pomieszczenia dzięki interaktywnym aplikacjom: możecie Państwo przywitać partnerów biznesowych i klientów spersonalizowanymi wiadomościami na ekranach powitalnych w recepcji lub przekazać osobom wchodzącym na teren firmy aktualne informacje — np. zwiastun wizerunkowy Państwa firmy. W ten sposób mogą Państwo dotrzeć do swojej grupy docelowej bezpośrednio, osobiście i skutecznie.

Rozwiązania digital signage to znacznie więcej niż zwykły nośnik reklamy: W instytucjach edukacyjnych informacje o kierunkach studiów i wykładach mogą być wyświetlane na cyfrowych wyświetlaczach, jednocześnie unowocześniając kampus. Taki system tablic informacyjnych, oparty na digital signage, nadaje się również do centrów handlowych, dużych budynków firmowych, szpitali, a nawet węzłów komunikacyjnych, takich jak dworce kolejowe i lotniska.

Obszary zastosowań rozwiązań digital signage

Rozwiązania digital signage są stosowane w handlu detalicznym, hotelach i gastronomii, produkcji, zarządzaniu budynkami i transporcie publicznym w różnych formach. Na przykład ekrany dotykowe LCD o wysokiej rozdzielczości są głównie używane w handlu detalicznym, sektorze gastronomicznym oraz w kioskach. Z kolei wydajne wyświetlacze w technologii e-ink są często stosowane na zewnątrz w warunkach przemysłowych, ponieważ mogą pracować przez WiFi lub LTE bez okablowania, a dzięki niskiemu zużyciu energii mogą być nawet zasilane energią słoneczną.

Point-of-Sale: Digital Signage dla promocji sprzedaży i lojalności klientów

Rozwiązania digital signage, jako część kompleksowej strategii marketingowej, mogą stanowić skuteczny środek ku utrzymaniu lojalności klientów. Poprzez spersonalizowane treści zwiększają Państwo szanse na dialog z klientami, a poprzez to wzmacniają ich lojalność. Oprócz klasycznego handlu detalicznego agencje finansowe i ubezpieczeniowe, a nawet centra fitness, używają ekranów cyfrowych, tabletów lub ścian wideo, aby pogłębić więź z klientami i wzbogacić ich doświadczenia.

Cyfrowe szyny wideo - VUSION Rail i Newton TOUCH

Digitale Videoschiene - VUSION Rail

Szyny wideo, takie jak VUSION Rail firmy SES imagotag lub Newton TOUCH firmy SOLUM są zalecane jako rewolucyjne narzędzie marketingowe dla strategii sprzedażowej w punktach dystrybucji. Mogą być wykorzystywane do wyświetlania filmów w pełnej rozdzielczości i z efektem reklamowym. W ten sposób zwracają Państwo uwagę klienta na swój przekaz i zamieniają potencjalne perspektywy w kupców, tam gdzie produkty są widoczne. Dzięki dodatkowym informacjom o produktach bezpośrednio na półce oraz interaktywnym elementom, umożliwiają Państwo klientom informacyjne i nowoczesne doświadczenie zakupowe oraz tworzą nowe sposoby komunikacji z klientem.
Czy chcieliby Państwo zamienić swoją półkę w marketingowego ambasadora? Proszę kliknąć na poniższe przyciski, aby uzyskać więcej informacji na temat VUSION Rail lub Newton TOUCH.

Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)

Komunikacja korporacyjna: Digital Signage dla przejrzystej organizacji

Aby zapewnić, że modele pracy zwinnej, takie jak desk sharing lub przestrzenie co-workingowe, nie prowadzą do konfliktów pomieszczeń w biurach otwartych i salach konferencyjnych, konieczne są zaawansowane rozwiązania: Dzięki cyfrowemu oznakowaniu pomieszczeń poprzez wyświetlacze e-ink i odpowiednie infoboardy, miejsca pracy mogą być elastycznie oznaczane, a wolne sale konferencyjne bezpośrednio wskazywane — wszyscy pracownicy są na bieżąco informowani, w każdej chwili i w każdym miejscu.

Interaktywne doświadczenia w sklepie: Elo-Touch

Interaktywne rozwiązanie Elo I-Series w zakresie oznakowania łączy w sobie komputer z ekranem dotykowym z oprogramowaniem do zarządzania w chmurze. Interaktywne ekrany dotykowe Elo w sklepie detalicznym pełnią rolę wirtualnego sprzedawcy i sprawić, że wizyta stanie się dla klientów bogatą w doświadczenia i informacje podróżą przez sklep.

Umieszczone na półkach, w korytarzach lub w punktach sprzedaży, urządzenia Elo I-Series wchodzą w interakcję z kupującymi za pośrednictwem Bluetooth, NFC/RFID i dostarczają doświadczeń z marką w grafice o wysokiej rozdzielczości. EloView umożliwia dystrybucję istniejących aplikacji mobilnych, takich jak aplikacje marek produktów, do wielu ekranów serii I za pośrednictwem chmury, a dzięki temu możliwość ich użytku na miejscu. Filmy, infografiki lub inne oferty promocyjne mogą być również udostępniane w sklepie bezpośrednio obok produktu. Interaktywne oznakowanie może stworzyć innowacyjne możliwości komunikacyjne, na przykład w formie samoobsługi. To tworzy dla kupującego nowe doświadczenie zakupowe, bezpośrednio w punkcie decyzyjnym.

Oprogramowanie EloView dostarcza również informacji o sklepie, dzięki czemu planowanie promocji może być ukierunkowane na podstawie kontroli najlepiej sprzedających się artykułów. Ponieważ opcje montażu interaktywnych ekranów dotykowych zostały zaprojektowane tak, aby sprostać wymaganiom środowisk detalicznych i ciągłego użytku publicznego, seria I Elo zapewnia niezawodność komercyjną.

SCREEENR

DECYZJA O ZAKUPIE BEZ RESEARCH’U ONLINE

Dzięki SCREEENR firma AISS oferuje platformę do centralnego zarządzania treścią i interaktywnymi systemami pomocy na telewizorach sklepowych, ekranach dotykowych, tabletach, smartfonach i innych urządzeniach mobilnych, które ułatwiają klientom podjęcie decyzji o zakupie w sklepach stacjonarnych i dostarczają użytecznych statystyk dotyczących zachowań klientów. Zamiast szukać potrzebnego produktu w domu na komputerze lub na własnym smartfonie, inteligentne systemy wspomagające przejmują funkcje doradcze w zakresie sprzedaży dla klientów i sprzedawców w sklepie. W ten sposób badania online są oferowane w sklepie stacjonarnym, a zarządzanie nimi jest proste i odbywa się za pośrednictwem jednej platformy.

SCREEENR charakteryzuje się systemem zarządzania treścią (CMS), który jest bardzo intuicyjny w obsłudze i umożliwia odtwarzanie różnorodnych treści interaktywnych na wielu różnych urządzeniach końcowych. I to na odległość, w różnych miejscach i w ciągu kilku chwil. W ten sposób można również zintegrować cyfrowe stopery dla klientów z funkcją dotykową i bez niej, które nadają się jako ekspozytory reklamowe w wielu różnych sektorach handlu detalicznego (sprzedaż detaliczna żywności, artykułów elektrycznych, piekarnia, sklep mięsny).

Doradca Produktowy może zostać dostosowany do specyficznych wymagań klienta. Może być podłączony do istniejących ekranów lub zintegrowany z jednym z naszych rozwiązań sprzętowych. Z przyjemnością opracujemy dla Państwa indywidualną koncepcję. Nie są Państwo pewni, który z Doradców Produktowych najlepiej nadaje się do Państwa zastosowań i czy istniejąca infrastruktura jest wystarczająca? Chętnie Państwu doradzimy!

Niezależnie od tego, czy chodzi o rozwiązania telewizyjne w sklepie, spersonalizowane ekrany informacyjne lub wideobary LCD, jako efektywne sposoby oznakowania cenowego, czy też o interaktywne rozwiązania sklepowe wykorzystujące ekrany dotykowe w handlu detalicznym, nasze rozwiązania digital signage sprawiają, że Państwa komunikaty reklamowe przyciągają wzrok i przynoszą innowacyjne doświadczenia w handlu stacjonarnym.