Elektroniczne metki cenowe dla grupy Dr. Max

Kiedy myślisz o aptekach, myślisz o Dr. Max: Dr. Max Group to druga co do wielkości sieć aptek w Europie, posiadająca ponad 2000 aptek w ośmiu krajach europejskich. Jej siedziba znajduje się w Pradze. Apteki Dr. Max są szczególnie popularne w krajach Europy Środkowej i Wschodniej, gdzie stanowią ważną część systemu opieki zdrowotnej. W ramach strategicznego partnerstwa ponad 1000 placówek zostanie wyposażonych w elektroniczne etykiety półkowe oraz opartą na chmurze platformę VusionCloud. Jako lokalny „partner dodający wartość”, firma e-shelf-labels jest odpowiedzialna za wdrożenie techniczne na miejscu – od planowania i integracji po bieżące wsparcie.

Dzięki integracji elektronicznych etykiet półkowych grupa Dr. Max zrobiła ważny krok w kierunku cyfryzacji swoich aptek. Centralnie sterowane, zautomatyzowane ustalanie cen zmniejsza nakład pracy ręcznej i odciąża personel w placówkach. Jednocześnie zyskują na tym również klienci: dzięki zaoszczędzonemu czasowi pracownicy apteki mają więcej czasu na indywidualne i fachowe doradztwo.

Zwiększona wydajność dzięki cyfryzacji

Dzięki oprogramowaniu „VusionCloud” grupa Dr. Max dysponuje potężnym narzędziem do płynnego zarządzania i monitorowania urządzeń podłączonych do sieci w swoich sklepach, co pozwala na usprawnienie codziennych procesów. Ponadto automatyczne dostosowywanie cen do zmian cen i kampanii rabatowych znacznie zmniejsza liczbę błędów, dzięki czemu etykietowanie cen jest bardziej niezawodne i przejrzyste, co pozwala firmie szybko i elastycznie reagować na zmiany rynkowe.

Wdrożenie do końca 2026 r.

Wdrożenie do końca 2026 r. Do tej pory ponad 220 oddziałów zostało już wyposażonych w nowy system, a wdrożenie we wszystkich 1000 lokalizacjach ma zostać zakończone do końca 2026 r. Zespół wdrożeniowy będzie pracował w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Serbii i we Włoszech. Ta międzynarodowa współpraca podkreśla rosnące znaczenie rozwiązań cyfrowych w środowisku aptecznym, zwłaszcza w czasach, gdy coraz ważniejsza staje się wydajność, elastyczność i, co nie mniej ważne, orientacja na klienta.