Cyfrowe oznakowanie cenowe dla Fahrrad XXL Franz

Pod hasłem "DOŚWIADCZENIE / TEST / ODJAZD", Fahrrad XXL Franz jako część grupy Fahrrad XXL reprezentuje różnorodność marki, osobiste doradztwo, pasję i know-how wokół roweru. W ich gigantycznych sklepach rowerowych klienci znajdą nie tylko rowery i e-rowery, ale także duży wybór akcesoriów, od kasków po uchwyty na butelki z wodą. Z handlem stacjonarnym powiązany jest obszerny sklep internetowy, który w sposób cyfrowy odzwierciedla całą gamę produktów grupy Fahrrad XXL.

Wyzwaniem było zaoferowanie ogromnym sklepom rowerowym nowoczesnego, a przede wszystkim dynamicznego rozwiązania do etykietowania cen, które mogłoby szybko dostosować się do zmieniających się cen online, nie zajmując przy tym dużo czasu. Posiadając 2000 do 3000 rowerów i wiele innych akcesoriów rowerowych Fahrrad XXL Franz potrzebował cyfrowego rozwiązania. System ESL z cyfrowymi etykietami cenowymi i oprogramowaniem połączonym z wewnętrznym systemem zarządzania towarami był tutaj idealnym wyborem i został najpierw przetestowany w lokalizacji w Griesheim. Po tym nastąpiło wprowadzenie na rynek w sklepach Fahrrad Franz GmbH w Mühlheim-Kärlich, Mainz i Koblenz, jak również w sklepach innych członków grupy Fahrrad XXL w całych Niemczech.

1.6 & 2.2 etykiety VUSION

Rozwiązanie ESL dla Fahrrad XXL Franz obejmowało etykiety VUSION w rozmiarach 1.6 i 2.2 firmy SES-imagotag wraz z oprogramowaniem Jeegy. Do mocowania elektronicznych etykiet cenowych na rowerach posłużyły specjalnie opracowane uchwyty. Zaletą dla personelu jest centralne sterowanie wszystkimi etykietami cenowymi za pomocą oprogramowania, w połączeniu z istniejącym systemem zarządzania towarami. Wystarczy kilka kliknięć, aby dostosować ceny w całym sklepie, bez konieczności ręcznej zmiany oznaczeń przez personel. Ponadto, rozwiązanie ESL umożliwiło automatyczne i dynamiczne etykietowanie cenowe zsynchronizowane ze sklepem internetowym. Gwarantuje to przejrzystość i konkurencyjność cenową w sieci oraz w lokalnym handlu stacjonarnym.