Cyfrowe ceny dla sklepów Mister Spex

Mister Spex GmbH jest jednym z najbardziej znanych w Europie internetowych dostawców markowych okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych i soczewek kontaktowych. Od momentu powstania w 2007 roku Mister Spex koncentruje się na optymalizacji doświadczeń klientów, czy to poprzez możliwość przymierzenia okularów online, wspieraną przez specjalne filtry i funkcje wyszukiwania na stronie internetowej, czy też poprzez współpracę offline z optykami z pięciu krajów. W 2016 roku strategiczna orientacja na klienta została uzupełniona o rozszerzenie strategii omnichannel poprzez otwarcie pierwszego sklepu własnego w Berlinie. Obecnie w Niemczech jest ponad 30 sklepów Mister Spex, a w przyszłości powstaną kolejne. Strategia omnichannel e-commerce i indywidualne doradztwo oraz bezpłatne usługi w stacjonarnym salonie optycznym to cechy charakterystyczne modelu biznesowego Mister Spex.

Jeśli chodzi o przejrzystość cenową asortymentu, Mister Spex od pewnego czasu rozważał digitalizację etykiet cenowych i produktowych w sklepach za pomocą etykiet elektronicznych. Ponieważ ręczne dostosowywanie cen jest czasochłonne, a w dłuższej perspektywie nie jest bezpieczne dla procesu i nie służy "technicznemu wizerunkowi" wiodącego dostawcy usług omnichannel, automatyczne etykietowanie cen okazało się być idealnym rozwiązaniem dla sprzedawców detalicznych z dużym asortymentem produktów. Udało się je z powodzeniem wdrożyć w 15 sklepach w Niemczech między październikiem 2019 a czerwcem 2020 - we współpracy z e-shelf-labels. Więcej sklepów Mister Spex pojawi się w przyszłości.

ETYKIETY VUSION 2.2'' DLA MISTER SPEX

Po dokładnym zbadaniu różnych dostawców oferujących rozwiązania e-ink Mister Spex wybrał e-shelf-labels jako kompetentnego partnera. W kolejnym kroku do projektu wybrano indywidualne, kompletne rozwiązanie składające się z 2.2-calowych etykiet VUSION, jak również odpowiednią infrastrukturę chmury z centralną, międzyoddziałową administracją.

Elektroniczne etykiety do automatycznego oznaczania cen są połączone z centralną administracją poprzez chmurę i infrastrukturę bezprzewodową, dzięki czemu można reagować na zmiany cen w czasie rzeczywistym. Dzięki technologii cyfrowej procesy aktualizacji danych podstawowych produktów mogą być również w znacznym stopniu zautomatyzowane w ramach systemu administracyjnego. Dodatkowo, za pomocą elastycznego oprogramowania VUSION Studio można odwzorować różne przypadki użycia.