Personnel Administrator (m/f/d)
Aby wzmocnić nasz zespół w zakładzie w Passau, poszukujemy od 01.09.2021 r. administratora ds. zasobów ludzkich (m/f/d).
Co Cię u nas czeka:
- Rekrutacja i wsparcie personelu: zarządzanie kandydatami i pracownikami
- Kompleksowa administracja kadrami: od procesu rekrutacji wraz z tworzeniem ogłoszeń o pracę, onboarding / offboarding, prowadzenie akt osobowych, tworzenie dokumentów kontraktowych, certyfikatów, zaświadczeń itp.
- Utrzymywanie danych i śledzenie terminów w zarządzaniu personelem lub w programie zarządzania czasem i płacami
- Personel planowania: Planowanie czasu i koordynacja pracowników w niepełnym wymiarze godzin / pracowników tymczasowych
- Uczestnictwo w działaniach na rzecz talentów i młodszych pracowników
- Komunikacja i korespondencja z kasami chorych, urzędami i pracownikami we wszystkich kwestiach związanych z ubezpieczeniami społecznymi i podatkami
- Współpraca przy opracowywaniu i wdrażaniu spójnych procesów HR
- Rozwój personalny i szkolenia: opracowanie koncepcji, organizacja, wdrożenie i ocena
- Tworzenie raportów i statystyk
- Ogólna organizacja biura: zaopatrzenie w materiały biurowe i pomoc w organizacji podróży służbowych
Zgłoś się teraz!
Proszę przesłać swoje sensowne dokumenty aplikacyjne wraz z dostępnością i oczekiwaniami płacowymi drogą mailową na adres bewerbung@e-shelf-labels.com.
Twoim kontaktem dla zapytań jest Christina Luger 0851-2009 30-137.
Co przyniesiesz:
- Ukończone z sukcesem szkolenie handlowe, najlepiej z dodatkowymi kwalifikacjami w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
- Kilka lat doświadczenia zawodowego w dziedzinie zasobów ludzkich
- Umiejętność pracy w zespole i wysoki poziom kompetencji społecznych
- Uzdolnienia organizacyjne i elastyczność w połączeniu z samodzielnym sposobem pracy
- Bezwzględna dyskrecja i rzetelność
- Pewna obsługa MS-Office, najlepiej również znajomość ATOSS
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie dla międzynarodowej orientacji biznesowej
Co Ci oferujemy:
- Nowoczesne miejsce pracy, ekscytujące, międzynarodowe projekty i dobra atmosfera w pracy:
Będziesz odpowiedzialny za interesujące, odpowiedzialne, zróżnicowane i międzynarodowe stanowisko na ekscytującym, rozwijającym się rynku.
- Możesz aktywnie pomagać w kształtowaniu naszej ścieżki rozwoju:
Oferujemy Ci wiele możliwości aktywnego wykorzystania Twojego doświadczenia i pomysłów. Kanały decyzyjne są krótkie, hierarchia płaska, a Twoje doświadczenie jest dla nas cenne. W ten sposób możesz przyczynić się do sukcesu firmy i mieć w nim swój udział.
- Oferujemy liczne benefity pracownicze:
Korzystaj z preferencyjnych warunków zakupu produktów IT i multimedialnych, otrzymuj dopłaty do firmowego programu emerytalnego, darmowe specjały kawowe z w pełni automatycznego ekspresu, ryczałt na napoje oraz regularne ciastka lub inne smakołyki w biurze. Dodatkowo, codziennie do biura przyjeżdża mobilny serwis pieczywa.
- Kształcenie ustawiczne:
Twój dalszy rozwój jest bliski naszym sercom - od kształcenia ustawicznego online, poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne dla pracowników i zespołów, aż po kompletne warsztaty firmowe.
- System premiowy:
Atrakcyjny system premiowy zapewnia, że Twoje osobiste sukcesy są również nagradzane finansowo.
- Nasze miejsce pracy znajduje się w samym sercu Passau:
Mamy dobre połączenia komunikacyjne, a centrum miasta znajduje się w odległości krótkiego spaceru
- Stawiamy na elastyczne godziny pracy:
Dzięki naszemu elastycznemu modelowi czasu pracy, możesz elastycznie organizować swój czas pracy w godzinach od 7:30 rano do 19:00 wieczorem. Przepracowane nadgodziny są rejestrowane i rekompensowane czasem wolnym.