Elektroniczne etykiety cenowe dla Perfumerii Borgmann

Niezapomniane doświadczenia zakupowe i doskonale poinformowani klienci to deklarowane cele Perfumerii Borgmann w Dortmundzie. Właścicielka, Yanyuan Tan, chciała nadać historycznie rozwijającemu się biznesowi nowoczesny wygląd i w tym kontekście zdecydowała się na wprowadzenie elektronicznych etykiet cenowych do swojego sklepu. W dążeniu do optymalnej prezentacji oferowanych perfum i produktów do pielęgnacji ciała, wybór padł na serię produktów VUSION od SES imagotag.

1000 etykiet o przekątnej 2,2 cala w użyciu

Elektroniczne etykiety używane do oznakowania cen mają przekątną wyświetlacza 2,2 cala i wyróżniają się przede wszystkim niezwykle długim czasem pracy na baterii. Przekonała się o tym Yanyuan Tan, szefowa perfumerii: „Nie musieliśmy dotąd wymieniać baterii, co oszczędza nam czas i wysiłek.”

 

Z cenówkami serii VUSION możliwe jest od 7 000 do 10 000 aktualizacji treści etykiet, co wystarcza bezproblemowo na wiele lat.

Dobra widoczność ofert specjalnych

Ceny w perfumerii mogą teraz być szybko i łatwo aktualizowane, bez konieczności ręcznej wymiany każdej cenówki. Klienci cenią sobie dobrą czytelność elektronicznego tuszu (E-Ink) i nowoczesny design cenówek. Pozwalają one na wyświetlanie aktualnych zniżek, ofert specjalnych i akcji marketingowych, które naprawdę rzucają się w oczy. Dołączone oprogramowanie Jeegy on Premise zostało zintegrowane z systemem zarządzania magazynem. Stan sklepu i magazynu są teraz aktualne i mogą być wyświetlane w dowolnym momencie.

Spełnione oczekiwania

"Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni z zakupu cyfrowych cenówek od e-shelf-labels i S&K Solutions. System pomógł nam poprawić nasze działania sprzedażowe i zapewnić lepsze doświadczenia dla klientów. Chętnie go polecamy." - Yuanyuan Tan, właścicielka Perfumerii Borgmann

Wrażenia z Perfumerii Borgmann