Elektroniczne oznakowanie cen w sklepie kempingowym

Firma Ostsee Campingpartner, położona bezpośrednio przy wybrzeżu i wyspie Fehmarn na Morzu Bałtyckim, od ponad 50 lat oferuje wszelkiego rodzaju pojazdy kempingowe na wakacje. Posiadając powierzchnię sprzedaży wynoszącą ponad 17 000 metrów kwadratowych, firma jest specjalistycznym dealerem nowych i używanych pojazdów kempingowych w regionie Hamburg-Kiel-Lubeka. Do idealnego kampera lub przyczepy kempingowej należy oczywiście również idealne wyposażenie - dokładnie to oferuje Ostsee Campingpartner swoim klientom w specjalnie wyposażonym sklepie Camping Shop.

Ponieważ jednak ceny często się zmieniają, zwłaszcza w przypadku artykułów takich jak naboje gazowe, a w sklepie znajduje się ponad 2000 produktów, tworzenie nowych etykiet z cenami było często czasochłonne. Aby usprawnić i przyspieszyć procesy, firma Ostsee Campingpartner zdecydowała się na rozwiązanie cyfrowe i znalazła partnera w zakresie planowania, wdrażania i wsparcia w postaci e-shelf-labels.

Label Newton Lite 2,2 cala: solidny i trwały

Etykiety elektroniczne z serii Newton Lite są stosowane przede wszystkim w stacjonarnym handlu detalicznym. Dla firmy Ostsee Campingpartner potrzebne było rozwiązanie, dzięki któremu można w prosty i efektywny sposób oznaczyć produkty. Dzięki swoim niewielkim rozmiarom etykiety Newton Lite nadają się szczególnie do wyceny towarów, które wymagają niewielkiej ilości informacji. Ze względu na wystrój sklepu zdecydowano się na etykiety 2,2 cala z czarnymi ramkami, a także serię większych wyświetlaczy o przekątnej ekranu 7,5 cala i 11,6 cala do promocji reklamowych.

W pełni usatysfakcjonowany

"Pan Sagner z firmy e-shelf-labels szybko przekonał mnie w 100% swoją radą, aby zamówić te elektroniczne etykiety cenowe. Zamiast dwóch osób spędzających tydzień na aktualizowaniu etykiet cenowych, teraz jedna osoba robi to w ciągu półtora dnia. Wybralibyśmy ponownie e-shelf-labels i już przekazaliśmy rekomendacje innym sprzedawcom." - Markus Kloth, kierownik sklepu Ostsee Campingpartner

Posiadając w sklepie ponad 2000 artykułów kempingowych, Ostsee Campingpartner chce zaoferować swoim klientom nie tylko szeroki wybór, ale także zawsze aktualne ceny i zwrócić uwagę na interesujące promocje. Digital signage pozwala osiągnąć ten cel i oszczędzić czas, który można teraz przeznaczyć na jeszcze więcej porad i usług. Dzięki wsparciu e-shelf-labels "system można było szybko i perfekcyjnie wdrożyć w sklepie".